segunda-feira, 26 de março de 2012

sony fashion weekend kids part 2


Parece que eu corri a maratona nesse weekend. Vi coleções, mães e pais enlouquecidos, muitas (eu disse muitas? Desculpe, quis dizer um quaquilhão) de crianças, entrevistei celebridades e ....sobrevivi. Estou exausta, mas aqui para contar tudo sobre o Fashion Weekend Kids. 
Tem um resumo do que presenciei no site da Pais & Filhos, no sábado e no domingo. As video-entrevistas vão subir logo. Eu aviso, tá?
Eu tirei algumas fotos d que queria mostrar mas minha velha lambe-lambe não deu conta do recado. Minhas próprias fotos não passaram no meu teste de qualidade (afinal tenho um nome a zelar aqui, não?)! Vou emprestar as imagens da Pais & Filhos feitas pela Mariana Marques.
Volto já com as coleções que mais gostei.

I run a marathon this weekend. I saw collections, crazy parents, lots (I meant a gazillion) kids, interviewed celebs, I survived. I'm exhausted, but I'm here to tell you all about it. Sony Fashion Weekend Kids is the biggest event about mini fashion industry in Brazil. Pais & Filhos magazine invited me to cover it. How cool was that?
For those who read portuguese, on Pais & Filhos website there's a resume of what I experienced on saturday and on sunday. The video interviews will be coming up soon.
I took some pics with my snapshot that came out oh-so-terrible. I am aware I need to get a better camera and take some classes, but there was no time, so my apologies but I'm going to borrow Pais & Filhos pics, made by Mariana Marques, mines didn't pass my own quality standards.
Next post I'll show you the lines I liked best. See you in a bit.


Nenhum comentário: